JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

JUALAN BUKU KERJA, BUKU PENTAKSIRAN, ALATULIS DAN KEPERLUAN 2015.

Kedai Buku sekolah akan mula beroperasi mulai 22.12.2014. ( Isnin) Bermula jam 8,30 pagi dan ditutup pukul 2.00 petang. Datanglah bila ada kelapangan dan belilah dengan tidak berebut- rebut. Semoga tahun 2015 lebih cemerlang bagi anak-anak kita.
Share:

4 comments:

ArePump said...

Buka tak hari Ahad dan Sabtu ?

Unknown said...

Esok buka talk 1/1/2015

Unknown said...

Untuk makluman Tuan Saya mengisi Borang Pertukaran Sekolah anak saya Pada 22 Desember 2014 lebih kurang pada pukul 9.00 pagi Di Pejabat Sekolah Kebangsaan Taman putra perdana Dua (2). Kaki Tangan yang bertugas mengatakan bahawa utk Menyiapkan Surat Pertukaran tersebut mengambil masa selama 3 hari.Selepas hari ke-4 26 Desember 2014 saya call pejabat sekolah utk bertanyakan berkenaan surat tersebut Tapi Masih belum siap lagi . Kakitangan sekolah mengatakan bahawa cikgu2 masih bercuti. Pada kali 3 saya call pada 29 Desember 2014 kakitangan sekolah Kebangsaan Taman Putra Perdana Dua (2) memberikan alasan yg sama tiada staff yg handle. Dan pada 6 Januari baru-baru ini, saya call bertanyakan Surat Pertukaran tersebut. .Tapi malangnya alasan yg sama juga, Guru besar tiada,dan byk mesyuarat . Tiada siapa tandatangan.
Saya terus call PPD Shah Alam, bertanya hal tersebut.. Staff sana mengatakan sepatutnya 2 hari boleh siap. Apa yang menyebabkan pengurusan Sekolah tersebut terlalu lambat utk menyiapkan surat yang hanya copy n paste sahaja.
Persoalan saya, adakah setiap pengurusan hanya diserahkan semua pada Guru Besar untuk di tanda tangan?
Adakah setiap Surat Di lakukan oleh cikgu2 disekolah.. ?
Apakah fungsi Pengurusan yang ada di sekolah,Jika setiap kerja dilakukan semuanya lambat? Dan sehinnga kini saya tidak menerima apa2 panggilan atau surat pertukaran tersebut dari pihak sekolah kebangsaan taman putra perdana dua (2).
Tuan,Pada saya tiada apa2 masalah..tapi bagaimana dengan anak saya, ? Jika dia masuk lewat ke sekolah pada minggu hadapan.
Saya berharap Tuan dapat menyiasat tentang kelewatan yg telah dilakukan oleh pihak pengurusan sekolah kebangsaan taman putra perdana 2 ini.
cc: Kementerian Pendidikan Malaysia
cc: YB Muhyyidin Yassin
cc: YB Najib Razak
cc:Aduan Rakyat

SK Taman Putra Perdana 2 said...

Diharap pihak tuan dapat hadir ke sekolah untuk berjumpa saya (Guru Besar) untuk berbincang tentang masalah yang timbul ini. Terlebih dahulu saya memohon maaf andainya masalah tersebut telah menyusahkan pihak tuan.

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts