JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

PERHIMPUNAN RASMI MINGGU KE 19 (SESI PETANG)

Perhimpunan rasmi Isnin, 14 Mei 2018 bagi sesi petang dimulakan dengan nyanyian empat buah lagu iaitu Lagu Negaraku, Lagu Negeri Selangor, Lagu Sekolah dan Lagu Aku Negaraku. 

Perhimpunan diteruskan dengan bacaan doa dan lafaz Ikrar Rukun Negara dan Ikrar Sekolah yang diketuai oleh wakil pengawas sekolah.

A.   UCAPAN GURU BERTUGAS MIGGUAN
Ketua guru bertugas, Puan Baizura mengalu-alukan kedatangan murid ke sekolah serta memperkenalkan guru-guru yang bertugas pada minggu ini. Guru –guru yang bertugas adalah :
1. Pn. Mawadah
2. En. Hafidzuddin
3. Pn. Mufidah
4. Pn. Faziha
5. Pn. Wan Syafifah
 Ucapan Guru Bertugas yang bertemakan Gaya Hidup Sihat.
Murid disarankan untuk berjumpa dengan guru bertugas jika menghadapi sebarang masalah. Murid - murid diingatkan untuk menjaga kesihatan dan berehat di rumah sekiranya tidak sihat seperti demam, sakit perut dan sebagainya.
 

Antara pesanan dan teguran yang telah disampai oleh ketua guru bertugas adalah berkaitan cuti pada hari khamis sempena awal ramadhan dan 1 sahaja sesi persekolahan pada hari rabu. 



 
Penyampaian hadiah bagi Pertandingan Mewarna Sempena Antidadah👆





Ucapan dari Pk Petang bagi pelancaran Ihya Ramadhan peringkat sekolah oleh Pn Fauziah selaku PK Petang sekaligus mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua murid dan guru.
Setelah itu, murid - murid mula disuraikan dan bergerak ke dalam barisan di koridor.
 

Perhimpunan berakhir pada jam 6.40 petang.
Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts