JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

Amalan Guru Penyayang

Sambutan Hari Lahir

Bersandarkan kepada Amalan Guru Penyayang yang perlu diterapkan di kalangan warga sekolah, maka satu sambutan hari lahir telah diadakan untuk murid-murid yang lahir sepanjang bulan Januari dan Februari. Walaupun agak ketara jarak sambutannya, bak kata orang puteh " better late than never".  Ini kerana, sambutan yang diadakan ini memerlukan dana dan kutipan dari guru-guru SK Taman Putra Perdana serta sokongan dari Persatuan Ibu Bapa Dan Guru (PIBG). Besarlah harapan pihak sekolah agar ibu bapa dapat turut sama untuk menyumbang dari segi kewangan atau dalam bentuk kek dan goodies bag untuk sambutan yang akan datang. 

Sambutan kedua untuk murid-murid yang lahir sekitar bulan Mac dan April dijangka akan diadakan pada 11 Ogos 2017. Ibu bapa bolehlah mula merancang sekiranya ingin memberikan sumbangan sempena sambutan hari lahir anak-anak kesayangan kita kelak. 

Bersama ini disertakan beberapa keping gambar yang sempat dirakamkan sepanjang sambutan hari lahir untuk semua murid yang dilahirkan sepanjang bulan Januari dan Februari bagi sesi pagi dan petang.


Sambutan untuk murid-murid sesi petang

Hadiah yang diberikan kepada semua murid

Sambutan hari lahir untuk murid-murid sesi pagi

Kek dan air mineral yang disumbangkan oleh PIBG dan guru-guru SKTPP2

Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih atas sumbangan yang telah diberikan.

Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts