JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

Sambutan Hari Kanak-Kanak

Sambutan Hari Kanak-Kanak Peringkat Sekolah

Tarikh: 9 November 2017
Hari: Khamis

Imej yang berkaitan

Sambutan Hari Kanak-Kanak merupakan program wajib yang dilaksanakan oleh pihak sekolah pada setiap tahun. Program ini bermatlamat sebagai satu acara penghormatan dan pengiktirafan pihak sekolah dan masyarakat kepada generasi kanak-kanak. Penghormatan dan pengiktirafan yang diberikan ini dengan harapan dapat memberi perangsang kepada kanak-kanak lain amnya.

Selain itu, objektif program ini juga adalah untuk memilih tokoh kanak-kanak peringkat sekolah sebagai satu perangsang untuk meningkatkan kecemerlangan dalam semua aspek. Menanam dan menyuburkan kesedaran murid-murid tentang hak-hak mereka, serta memberikan kegembiraan kepada kanak-kanak yang bakal mewarisi dunia kelak.

Sambutan pada hari ini berjalan dengan penuh kegembiraan dan suasana yang meriah dengan persembahan dari murid-murid dan pertandingan Talentime. Pelbagai aktiviti lain diadakan untuk memeriahkan sambutan. Sedikit jamuan ringan juga disediakan kepada semua kanak-kanak yang diraikan pada hari ini.

Momen-momen menarik yang sempat dirakamkan pada pagi ini

Tokoh Kanak-Kanak 2017

Adik Muhamad Haziq Aiman bin Muhamad Azani yang merupakan Tokoh Kanak-Kanak lelaki 

Adik Putri Aisyah Sofea bin Idris merupaka Tokoh Kanak-Kanak perempuan


Aktiviti selingan kepada murid-murid untuk mewujudkan suasana kegembiraan

Antara pemenang-pemenang dalam pelbagai acara yang dipertandingkan
Dalam waktu yang sama, sambutan hari kanak-kanak untuk  murid-murid sesi petang juga akan diadakan pada petang ini. Gambar-gambar menarik akan di paparkan selepas kejadian kelak.
Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts