JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

Program Tahun 6 yang bakal mendatang...


Ini adalah merupakan di antara program-program yang akan diadakan khusus untuk murid-murid Tahun 6 iaitu Program Release Tension dan Lawatan Ke Pulau Langkawi.

Bagi Program Release Tension, ia akan dijalankan seminggu sebelum berlangsungnya peperiksaan UPSR dimana ia adalah bertujuan untuk merehatkan minda murid-murid Tahun 6 buat seketika setelah berhempas pulas mengulangkaji pelajaran yang berterusan.

Sementara itu, satu lagi program yang mampu memberangsangkan lagi semangat murid-murid untuk berjaya dengan cemerlang dalam UPSR ialah Lawatan Ke Pulau Langkawi (untuk murid-murid yang mendapat keputusan 5A) tajaan PIBG SKTPP2 2011 yang akan diadakan selepas mendapat keputusan peperiksaan UPSR nanti.

Dengan ini, adalah menjadi harapan seluruh warga SKTPP2 agar murid-murid Tahun 6 ini akan berusaha dengan lebih gigih untuk mencapai kejayaan yang cemerlang dalam UPSR 2011...InsyaAllah...

"I will prepare and some day my chance will come," quoted by Abraham Lincoln

"The best way to see Faith is to shut the eye of Reason," quoted by Benjamin Franklin

Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts