JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

Amalan Guru Penyayang

Sambutan Hari Lahir Februari

Makluman kepada ibu bapa / penjaga bahawa Jawatankuasa Guru Penyayang dengan kerjasama Jawatankuasa Bimbingan dan Kaunseling dan Persatuan Ibu bapa/penjaga bersama barisan guru-guru telah mengadakan sambutan hari lahir kepada semua murid yang lahir sepanjang bulan Februari. Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih atas sumbangan yang diberikan oleh Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) serta dari ibu bapa dan penjaga juga. Kami di sekolah cuba untuk merealisasikan impian anak-anak kecil untuk menyambut hari lahir bersama kawan-kawan di sekolah. Moga ukhwah yang terjalin antara ibu bapa dan pihak sekolah dapat memberikan kebaikan dan kelebihan kepada kedua-dua pihak. Harapan kami agar sambutan akan datang lebih meriah dengan sumbanga-sumbangan yang diberikan.

Antara momen-momen menarik yang sempat dirakamkan sepanjang majlis berlangsung. SELAMAT HARI LAHIR KEPADA SEMUA MURID YANG DILAHIRKAN SEPANJANG BULAN FEBRUARI.



Terima kasih atas sumbangan yang diberikan




Tahniah kepada murid-murid yang lahir sepanjang bulan Februari 

Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts