JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

LAPORAN PERHIMPUNAN RASMI SESI PETANG MINGGU 15/2015

Asslamualaikum dan Salam Sejahtera,
Perhimpunan rasmi pada petang ini dijalankan di Dewan Terbuka SKTPP2 berikutan masalah PA sistem di Astaka. Guru-guru yang bertugas telah memastikan agar murid berbaris mengikut kelas dengan baik supaya perhimpunan dapat dijalankan dengan baik. Perhimpunan Mingguan dimulakan dengan nyanyian Lagu Negaraku, Lagu Negeri Selangor, Lagu Sekolah dan Lagu Malaysia Berjaya tanpa iringan minus one berikutan masalah teknikal yang dihadapi. Majlis diteruskan dengan Bacaan Doa, Bacaan Ikrar Rukun Negara dan Ikrar Murid oleh pengawas yang bertugas.
Seterusnya adalah ucapan daripada guru bertugas mingguan iaitu Pn. Suryanie binti Hamzah. Beliau mengumumkan guru-guru yang sama-sama bertugas sepanjang minggu. Berikut adalah senarai guru yang bertugas:1) Pn. Suryanie binti Hamzah (K)2) Cik Monei Anak Guntang3) Cik Mazliyana Amalina binti Mazlin4) Pn Nur Rahayu binti Yusof5) En Wan Adli bin Wan Derahman6) Pn Normah binti Shafei
Majlis perhimpunan mingguan diteruskan dengan program perasmian mingguan Bahasa Malaysia yang di pengerusikan oleh En. Mohd Sazali bin Abd Rani. Majlis dirasmikan oleh Pn Azlimariah binti Arifin.



Selesai majlis perasmian Minggu Bahasa Melayu guru bertugas mengumumkan pemenang bagi pertandingan keceriaan kelas minggu 14. berikut adalah pemenang pertandingan kebersihan dan keceriaan :
Tahun 1 - 1 UKM
Tahun 2 - 2 UITM
Tahun 3 - 3 UKM





Perhimpunan Mingguan tamat tepat jam 6.10 petang (20 April 2015).


Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts