JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

Perhimpunan Sesi Petang

Asslamualaikum dan Salam Sejahtera,

Perhimpunan rasmi pada petang ini dijalankan di Dewan Terbuka SKTPP2 berikutan cuaca yang gerimis. . Murid- murid dikumpulkan di Dewan Terbuka SKTPP2 . Guru yang bertugas telah memastikan agar murid berbaris dengan baik supaya tidak terkena tempias gerimis. Perhimpunan Mingguan dimulakan dengan nyanyian Lagu Negaraku, Lagu Negeri Selangor, Lagu Sekolah dan Lagu Malaysia Berjaya tanpa iringan minus oneberikutan masalah teknikal yang dihadapi. Namun begitu, murid- murid tetap bersemangat menyanyikan 4 buah lagu tersebut. Majlis diteruskan dengan Bacaan Doa, Bacaan Ikrar Rukun Negara dan Ikrar Murid oleh pengawas yang bertugas.

Seterusnya adalah ucapan daripada guru bertugas mingguan iaitu Pn. Syarifah tentang interaksi dengan komuniti sekolah. Beliau menjelaskan kepada murid-murid bagaimana cara berinteraksi dengan komuniti di sekolah iaitu guru, kakitangan pejabat, pekerja swasta dan pekerja kantin serta murid-murid yang lain dengan cara yang tertib dan bersopan santun. 

Majlis perhimpunan mingguan diteruskan dengan persembahan "action song" oleh murid tahun 3 sebagai persediaan mereka mewakili sekolah dalam pertandingan yang bakal berlangsung pada hari khamis nanti. Tahniah diucapkan atas persembahan yang memukau.






Perhimpunan Mingguan tamat tepat jam 6.10 petang.

Berikut adalah nama- nama guru yang bertugas sesi petang sepanjang minggu ke 14.
1) Pn. Syarifah bt Sulaiman (K)
2) Pn. Narimah bt Zamri
3) Pn. Choo Pin Teng
4) Pn. Nor Anis bt Suhami
5) En. Ahmad Ridzuan b. Ismail
Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts