JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

LAPORAN PERHIMPUNAN RASMI MINGGU 24/2015




Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. Majlis Perhimpunan Rasmi bermula tepat jam 7.30 pagi dimulai dengan ucapan pengerusi majlis diikuti dengan nyanyian lagu Negaraku, Negeri Selangor dan Sekolah dan disusuli dengan bacaan doa serta Ikrar Rukun Negara dan Ikrar Murid. Ucapan Ketua Guru Bertugas :i) Pn. Nadhrah binti Ab Satar i.Tema: Sayangi Diri (Disiplin Diri):  Guru menerapkan sifat- sifat disiplin dalam diri murid. Guru menggalakkan murid supaya sayangi diri dengan mengamalkan sikap bertanggungjawab terhadap diri sendiri.













ii) Ucapan Guru Disiplin: Ustaz Razis bin Shainisi

Guru disiplin mengingatkan murid2 supaya menjaga tingkah laku sepanjang waktu persekolahan. Beliau juga menegaskan supaya murid- murid tidak membawa telefon bimbit ke sekolah. Selain itu, murid juga ditegaskan supaya tidak membawa atau menggunakan pensel mekanikal sewaktu di dalam bilik darjah.








iii) Ucapan Setiausaha Peperiksaan: Pn. Syafrida binti Ibrahim

Pn. Syafrida memklumkan tarikh peperiksaan percubaan UPSR yang akan di langsungkan pada 7, 8 dan 9 Julai 2015. Beliau juga memaklumkan pergerakan murid- murid ke kelas yang ditentukan bagi memudahkan pengurusan Peperiksaan UPSR 2015.



iv) Ucapan PK HEM: Pn. Norlela binti Hashim

Guru PK HEM memaklumkan program PLC (Professional Learning Community) yang akan dijalankan selama 3 hari bermula 7,8,dan 9 Julai 2015. Sehubungan dengan itu, seramai 70 orang guru- guru daripada sekolah- sekolah yang lain akan menghadiri Bengkel PLC yang bertempat di SKTPP2. Beliau juga mengingatkan murid- murid supaya menjaga tingkah laku sepanjang sesi persekolahan.













Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts