JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

LAPORAN PROGRAM ABC (BAHAGIAN 3)

 PROGRAM ABC | 22.03.23 (RABU)

Pada waktu pagi sebelum rehat, aktiviti dimulakan dengan acara senamrobik yang diketuai oleh Cikgu Faiz dan Cikgu Fakhrurrazi. Aktiviti ini dilaksanakan untuk memanaskan badan sebelum memulakan aktiviti sukan dan permainan. Murid berasa sangat seronok dan aktiviti dilaksanakan di dataran perhimpunan. Semua murid perdana, PPKI dan prasekolah serta guru-guru terlibat.








 Kemudian, aktiviti diteruskan dengan permainan sukaneka dibawah kelolaan Panitia Pendidikan Jasmani dan Kesihatan. Tahun 4, Tahun 5 dan murid PPKI terlibat dalam sukaneka manakala murid Tahun 6 menyertai sukan bola tampar. Kesemua acara dilaksanakan di dataran perhimpunan.





 Selepas rehat, aktiviti yang dijalankan ialah aktiviti ‘Science Is Fun’ di bawah kelolaan Panitia Sains. Aktiviti dijalankan mengikut tahun di kelas masing-masing. Murid-murid membawa bahan sendiri dan laksanakan aktiviti secara berkumpulan. Murid sangat seronok kerana mereka dapat bereksperimentasi bersama rakan-rakan.











Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts