JALAN PP6, TAMAN PUTRA PERDANA, 47130 PUCHONG, SELANGOR

LAPORAN PROGRAM ABC (BAHAGIAN 4)

PROGRAM ABC | 23.03.23 (KHAMIS)


 Aktiviti pagi ini merupakan aktiviti membina menara jambatan di bawah kelolaan Panitia RBT. Murid membawa bahan sendiri dari rumah dan laksanakan secara berkumpulan. Aktiviti ini dipantau oleh guru subjek dan dijalankan selama sejam setengah.



  Kemudian, aktiviti seterusnya ialah aktiviti melukis poster Siapa Saya? di bawah kelolaan Panitia Pendidikan Seni Visual. Aktiviti dilaksanakan secara individu dan selama sejam setengah.




Selepas rehat, murid diberi lembaran aktiviti kerja di bawah Unit Bimbingan dan Kaunseling. Antara aktiviti yang dilaksanakan ialah Maze dan Mari Teropong.

Sumber lembaran kerja: Facebook



PROGRAM ABC | 24.03.23 (JUMAAT)

Pada hari Jumaat, program yang berlangsung ialah program Ahlan Ya Ramadan di bawah kelolaan Panitia Pendidikan Islam. Antara aktiviti yang dilaksanakan ialah solat dhuha, bacaan yassin dan ceramah Ramadan.

Selepas rehat, aktiviti permainan 3 Bahasa dilaksanakan. Aktiviti ini dibawah gabungan Panitia Bahasa Melayu, Panitia Bahasa Inggeris dan Panitia Bahasa Arab. Murid dikehendaki membawa tanah liat dari rumah sebagai bahan utama aktiviti.






Share:

No comments:

PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG BUAT WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN PUTRA PERDANA 2 *******BLOG INI MENGEMAS KINI SEBARANG MAKLUMAT TERBAHARU BERKAITAN SKTPP2

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Powered by Blogger.

HUBUNGI KAMI

Jalan PP6, Taman Putra Perdana
47130 Puchong, Selangor

Telefon :
03-83184011
Faks :
03-83184014
Emel :
bba9228@moe.edu.my

Followers

Blog Archive

Recent Posts